Handelsbetingelser for Valueshop

Vælg én af følgende:

Handelsbetingelser for Private
Handelsbetingelser for Erhverv

 

For Private

§1 Anvendelse

a) Nedenstående handelsbetingelser (herefter benævnt ”vilkårene”) gælder for salg og/eller levering af enhver ydelse/produkt (herefter benævnt ”varen” eller ”ydelsen”) fra Valueshop ApS, Tøndervej 19, 6340 Kruså, Danmark til privatpersoner i Danmark (herefter benævnt ”kunden”).

b) Vilkårene gælder medmindre andet udtrykkeligt og skriftligt er aftalt mellem kunden og Valueshop.dk, og uanset om aftalen er indgået via internet, e-shop, e-mail, telefax, telefon eller på anden vis.

c) Det er en forudsætning for kundens køb, at disse vilkår accepteres og kunden opfordres til at læse vilkårene grundigt igennem.

 

§2 Ordre procedure

a) Når du har afgivet en ordre på vores hjemmeside, vil vores system automatisk afsende en ordrebekræftelse til din e-mail. 
Har du afgivet ordren over telefon, mail eller andet, vil der blive sendt en ordrebekræftelse til din mail, så snart vores personale har oprettet ordren for dig i vores system.

b) Du opfordres til at udskrive ordrebekræftelsen umiddelbart efter modtagelsen, idet denne kan være relevant i forbindelse med ombytning, udnyttelse af fortrydelsesret eller reklamation.

c) Når ordren afsendes fra vores lager, fremsendes en faktura for køb til Kundens e-mail.



§3 Priser og betaling

a) Alle opgivne priser er som udgangspunkt inklusiv moms og angives i DKK med mindre andet udtrykkeligt fremgår.

b) Hos Vægteeksperten kan du benytte følgende betalingsmetoder:

- Kreditkortbetaling.
Det er muligt at betale med kreditkort hos Valueshop.dk.
Vi modtager Dankort, VISA, MasterCard, VISA Electron og Maestro.

c) Valueshop.dk anvender en betalings-gateway fra QuickPay. Alle kortdata sendes krypteret, så dine oplysninger er sikrede. Hvis vi ikke er i stand til at levere hele ordren, kan vi reducere din betaling til den nye ordretotal. Vi kan derimod ikke øge beløbet, såfremt du ønsker at tilføje en eller flere varer. Hvis du betaler med betalingskort, trækkes beløbet først, når varen er afsendt.

d) Forsinket betaling
- Ved for sen betaling påregnes rente efter gældende lovgivning.


§4 Levering

a) Levering sker udelukkende til adresser i Danmark, dog ikke til adresser på Grønland og Færøerne uden særlig aftale. Forsendelser til Grønland og Færøerne kræver særligt aftale, og Kunden opfordres til at kontakte Valueshop.dk for fragtpriser og estimeret leveringstid. Vægteeksperten.dk leverer ikke til oversøiske og udenlandske modtageradresser.

b) Leveringstid
Du kan se leveringstiden på hver enkelt produktside, da leveringstiden afhænger af, hvilket lager produktet sendes fra.
På nogle kontorstole har vi 1-3 dages levering, mens vi på andre har 5-10 hverdage. Produkter, der ikke er på lager, leveres hurtigst muligt.

- Vi afsender enten pakker fra lokalt lager med PostNord eller direkte fra vores fjernlager med UPS.

- Vi afsender ordre både som breve og pakker. Hvis din ordre sendes som pakke med PostNord (Til Pakkeshop), vil du helt automatisk modtage Tracking Nummer og oplysninger på pakken per e-mail fra PostNord.

 c) Leveringsomkostninger
Vi har gratis fragt på alle varer.
 

§5 Ejendomsforbehold og risiko

a) Alle produkter og varer købt hos Valueshop.dk forbliver Valueshop.dk ejendom indtil leveringstidspunktet. Det betyder, at risikoen for bortkomst og/eller beskadigelse påhviler Vægteeksperten indtil leveringstidspunktet. Som leveringstidspunkt anses, når varer er leveret til dig.
Dog har du risikoen for returforsendelser, med mindre der er tale om hændelig undergang i fortrydelsesperioden, indtil Valueshop.dk modtager varerne.

 

§6 Fortrydelsesret

a) Du har 14 dages fortrydelsesret efter den dag, hvor du eller en af dig angiven tredjemand (dog ikke transportøren) får varerne i fysisk besiddelse.

b) Ønsker du at udøve din fortrydelsesret, skal du kontakte vores kundeservice på telefon eller e-mail:

- Tlf.: +45 71 99 01 06
- Mail: support@valueshop.dk
Her bedes du oplyse ordrenummer, navn og varenummer på den eller de pågældende vare(r). Vores support-team vil herefter informere dig om returneringsproceduren.

c) Tilbagebetaling
Ved udnyttelse af din fortrydelsesret vil vi refundere købsbeløbet via samme betalingsmetode, som ordren er betalt med.
Købsbeløbet består af alle betalinger modtaget fra dig for denne ordre (herunder leveringomkostninger - dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder).

d) Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst.
Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne.  Du skal returnere varerne eller aflevere dem til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor du har informeret os om udøvelsen af aftalens fortrydelsesret. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.

Vi anbefaler, at du gemmer postkvitteringen som bevis for, at du har afleveret pakken til posten/transportøren.
Du hæfter kun for en eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på.

 
 

§7 Reklamationsret

a) Du har 2 års reklamationsret på alle varer.

b) Meddelelse om manglen inden for rimelig tid
Vil du påberåbe dig en mangel, skal du give os meddelelse herom inden for rimelig tid, efter, at du har opdaget manglen. I modsat fald fortaber du retten til at påberåbe dig manglen. Meddelelse givet inden to måneder efter, at du opdagede manglen, er altid rettidig. 
Har du ikke inden 2 år efter salgsgenstandens overgivelse til dig meddelt os, at du vil påberåbe dig en mangel, kan du ikke senere gøre den gældende, medmindre vi har påtaget os at indestå for genstanden i længere tid.

c) Batterier – begrænset reklamationsret
Da batterier har en naturlig begrænset holdbarhed er reklamationsperioden på disse begrænset til 6 måneder fra købsdato.

d) Reparation og omlevering

1) Såfremt varen er behæftet med fejl eller mangler, og du har reklameret rettidigt, udbedrer vi sådanne fejl eller mangler inden for rimelig tid.

2) Hvis det viser sig ikke at være muligt eller vi ikke skønner det hensigtsmæssigt at reparere varen, påtager vi os i stedet at levere en ny fejlfri vare efter returnering af den mangelfulde vare. Vi refunderer dig desuden eventuelle dokumenterede udgifter forbundet med returneringen.

3) Hvis hverken reparation eller omlevering er mulig. refunderer vi i stedet købesummen, inklusive udgifter til returnering. Se §7, e) Returnering.

e) Returnering
Returnering af en vare med fejl eller mangler foregår på følgende måde:

1) Vi beder dig kontakte vores kundeservice og oplyse ordrenummer, navn og varenummer.
Tlf.: +45 71 99 01 06
Mail: support@valueshop.dk

2) Over mail sender vi dig en betalt pakkelabel, som du bedes putte på en pakke med den defekte artikel.
Desuden beder vi dig vedlægge en kopi af ordrens faktura.

3) Når varen er kommet retur og er blevet testet, vil vi refundere købsbeløbet inden for 7 dage.
Varer, der sendes retur, bliver testet af Valueshop.dk. Forefindes der ingen fejl eller mangler ved varen vil kunden blive opkrævet et testgebyr samt forsendelsesomkostninger tilbage til kunden. Testgebyret udgør 100 kr. pr. inkl. moms pr. påbegyndt 15 min.

 

§8 Fortrolighed og personoplysninger

a) Personoplysningerne opbevares krypteret, Personoplysningerne transmitteres krypteret til og fra virksomheden

b) Logstatistik 
Logstatistik bruges på www.valueshop.dk og betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades mm. På www.valueshop.dk anvendes logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter. Desuden knyttes oplysningerne i log-statistikken til de kunder og brugere, der besøger websitet, såfremt brugeren tilkendegiver navn, adresser og andre oplysninger i forbindelse med et køb på websitet, eller oprettelsen af en brugerprofil.

Logstatistik bruges desuden til: Personalisering af markedsføringen mod brugeren at skabe øget brugervenlighed.

c) For at du kan indgå en aftale med os via websitet skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger: Navn, Adresse, Telefonnummer, E-mail-adresse. 

Personoplysningerne registreres hos Valueshop.dk og opbevares af QuickPay.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. 

Følgende grupper af medarbejdere har adgang til de registrerede oplysninger: Ledelsen, Salg og markedsføring, Administration og Bogholderi.

d) Registrerede personoplysninger transmitteres krypteret. Det gøres på følgende måde: Kontakt QuickPay for oplysninger om dette. www.quickpay.dk 

Oplysningerne videregives ikke til tredjemand.

Der registreres ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Valueshop.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og du har ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Valueshop.dk via e-mail: support@valueshop.dk.

Denne e-mailadresse bliver beskyttet mod spambots, du skal have Javascript aktiveret for at se den.



§9 Ansvar og ansvarsbegrænsning

a) Ansvarsbegrænsning
Valueshop.dk kan i intet tilfælde gøres ansvarlig for indirekte tab eller følgeskader, herunder men ikke begrænset til driftstab, avancetab, krav fra tredjemand og/eller beskadigelse af data.

b) Produktansvar
Valueshop.dk er ansvarlig for produktansvar i henhold til produktansvarsloven. Du er forpligtet til uden ugrundet ophold skriftligt at meddele Valueshop.dk, såfremt der er opstået en produktansvarsskade, eller at der er fare for, at en sådan skade vil indtræde.

c) Force Majeure
Hvis der opstår en ekstraordinær situation, der er uden for Valueshop.dk's kontrol, og som efter købeloven må anses som force majeure, bliver Valueshop.dk's forpligtelser suspenderet i det tidsrum, den ekstraordinære situation varer. I en sådan ekstraordinær situation kan du opsige din endnu ikke opfyldte ordre med Valueshop.dk, hvis situationen varer eller antages at ville vare længere end 60 dage. I så tilfælde er dit opsigelsesvarsel 14 dage.

Valueshop.dk kan ikke holdes ansvarlig for hindringer der ligger uden for vores magt, eksempelvis produktionsforstyrrelser, lynnedslag, langvarig strømafbrydelse, strejke eller andre uforudsete hændelser.

 

§10 Tvister

a) Værneting 
Værneting er det til enhver tid gældende hjemting for Valueshop.dk

b) Lovvalg
Dansk lovgivning finder anvendelse på aftaler indgået mellem Valueshop.dk og Kunden.

  

§11 Gyldighed

Disse vilkår træder i kraft den 21. oktober 2015.

 

 

For virksomheder samt erhvervsdrivende organisationer og myndigheder i Danmark

§1 Anvendelse

a) Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser (herefter benævnt ”vilkårene”) gælder for salg og/eller levering af enhver ydelse/produkt (herefter benævnt ”varen” eller ”ydelsen”) fra Valueshop ApS, Tøndervej 19, 6340 Kruså, Danmark til erhvervsdrivende, organisationer og myndigheder i Danmark (herefter benævnt ”kunden”).

b) Vilkårene gælder medmindre andet udtrykkeligt og skriftligt er aftalt mellem kunden og Valueshop.dk, og uanset om aftalen er indgået via internet, e-shop, e-mail, telefax, telefon eller på anden vis.

c) Det er en forudsætning for kundens køb, at disse vilkår accepteres og kunden opfordres til at læse vilkårene grundigt igennem.

 

§2 Oplysninger, aftaleindgåelse mv.

a) Aftalen indgås hovedsageligt ved Kundens elektroniske bestilling på www.valueshop.dk.
Derudover kan købsaftale indgås enten skriftligt (herunder via E-mail) eller mundligt (herunder telefonisk).

b) Endelig aftale mellem kunden og Valueshop.dk anses først for indgået, når Valueshop.dk efter at have modtaget kundens ordre på sin server, har sendt en skriftlig ordrebekræftelse pr. e-mail med oplysninger om ordrenummer, navn og adresse, betalingsmåde, leveringsadresse samt en oversigt over de bestilte varer/ydelser.

c) Ethvert udbud af varer/ydelser, prisoplysninger mv. på Valueshop.dk’s hjemmeside samt i salgsmateriale, kataloger mv. er alene at opfatte som en opfordring til at gøre tilbud, og er derfor ikke bindende for Valueshop.dk.

d) Kunden opfordres til at udskrive ordrebekræftelsen umiddelbart efter modtagelsen, da denne kan være relevant i forbindelse med returnering eller reklamation.

 

§3 Aftalens indhold

Valueshop.dk forbeholder sig ret til, at ændre de til enhver tid gældende forretningsvilkår. Kunden er underlagt de forretningsvilkår der er gældende på bestillingsdatoen. Forretningsvilkårene finder anvendelse på alle aftaler der indgås mellem Valueshop.dk og Kunden som de eneste vilkår og erstatter alle andre vilkår.

 

§4 Reklamationsret 

a) Kunden er forpligtet til straks og senest dagen efter modtagelsen af en leverance at foretage kontrol af varen/ydelsen samt at undersøge denne for eventuelle mangler. Ved transportskadet leverance skal denne afvises eller modtages med forbehold ved at anmærke det på terminalen/fragtbrevet, transportskade er udvendige synlige skader på emballagen.

b) Valueshop.dk kan alene gøres ansvarlig for at udbedre oprindelige fejl og mangler i overensstemmelse med købelovens bestemmelser herom. Konstaterer kunden fejl- og mangler, skal kunden straks skriftligt reklamere til Valueshop.dk med specifikation af den mangel, der gøres gældende. Reklameres der ikke rettidigt, er retten til at gøre mangler gældende bortfaldet.

c) Reklamationsperioden er under alle omstændigheder begrænset til 12 måneder fra leveringen. Efter reklamationsperiodens udløb kan kunden således ikke påberåbe sig manglen. For tredjepartsprodukter gælder den reklamationsfrist som fremgår af de for underleverandøren gældende reklamationsbestemmelser. Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber en ny 12 måneder reklamationsperiode.

d) Valueshop.dk’s ansvar for fejl og mangler er altid begrænset til efter Valueshop.dk’s valg enten at foretage afhjælpning henholdsvis omlevering inden for rimelig tid.

e) Valueshop.dk er uden ansvar for fejl og mangler som bl.a. skyldes ændringer foretaget af kunden, reparation udført af andre end Valueshop.dk eller Valueshop.dk's servicepartnere.

f) Der ydes ikke yderligere garanti fra Valueshop.dk’s side, medmindre dette er udtrykkeligt og skriftligt aftalt. Garanti og serviceforpligtelser, udover hvad der måtte være udtrykkeligt og skriftligt aftalt med Valueshop.dk, påhviler således ikke Valueshop.dk, men den pågældende producent og dennes eventuelle serviceudbyder.

 

Har du spørgsmål til din reklamation, så kontakt vores kundeservice: 
Mail: support@valueshop.dk 
Telefon: +45 71 99 01 06

 

§5 Fortrydelsesret

a) Valueshop.dk tilbyder ingen fortrydelsesret til virksomheder.

 

§6 Erstatningsansvar

a) Valueshop.dk er ikke erstatningsansvarlig i tilfælde af forsinkelse eller mangler ved varen/ydelsen. Valueshop.dk fraskiver sig således ethvert ansvar for følgetab og/eller indirekte tab herunder driftstab, avancetab, tabt arbejdsfortjeneste, tab af data og/eller andre indirekte tab samt omkostninger i forbindelse med reetablering/opdatering mv. i anledning af mangler ved det solgte.

b) Valueshop.dk's produktansvar er begrænset til det ansvar som følger af produktansvarsloven, og Valueshop.dk fraskriver således ethvert ansvar for produktskader på andet grundlag. Kunden er forpligtet til uden ugrundet ophold skriftligt at meddele Valueshop.dk, hvis der er opstået en produktansvarsskade, eller at der er fare for, at en sådan skade vil indtræde.

 

§7 Produktinformation

Stk. 1. Vægteeksperten.dk bestræber sig på, at oplyse så præcist og korrekt om de pågældende produkter som muligt. Der tages dog forbehold for trykfejl.

Stk. 2. Billederne der findes på Vægteeksperten.dk er eksempler og er ikke en del af aftalegrundlaget.

 

§8 Priser
Alle priser er angivet inklusiv moms, medmindre andet udtrykkeligt fremgår.


§9 Betaling

a) Betalingsmetoder

Stk. 1. Kreditkortbetaling.
Det er muligt at betale med kreditkort hos Valueshop.dk. 
Vi modtager Dankort, VISA, MasterCard, VISA Electron og Maestro.

Stk. 2. Fakturabetaling (for virksomheder)
Vælger du at betale med faktura, vil du modtage fakturaen via mail så snart ordren er afsendt. Fakturaen udstedes enten direkte af os eller af vores factoring partner Midt Factoring, som i disse tilfælde ligeledes vil stå for indkrævningen af pengene. Hvis du modtager en faktura fra Midt Factoring, så skal alle spørgsmål vedr. betaling bedes rettes til Midt Factoring. I mailen og på fakturaen vil du finde betalingsvejledning. Der er 14 dages betalingsfrist.

Stk. 3. EAN betaling
Betaler du med EAN-nummer, sender vi en elektronisk faktura til det indtastede EAN-nummer.

b) Ved ordre over 500 DKK (ekskl. moms) vil Valueshop.dk forbeholde sig retten til at vurdere Kundens kreditværdighed, og på baggrund af denne vurdering forlange fuld eller delvis forudbetaling af beløbet inden ordrens afsendelse.
Har kunden valgt at få ordren leveret på kredit, vil Valueshop.dk efter aftalens indgåelse kontakte Kunden med yderligere oplysninger om forudbetaling.

c) Kunden kan ikke foretage modregning i købesummen for krav hidrørende fra andre retsforhold, og kunden kan ikke udøve tilbageholdsret eller nægte betaling på grund af forsinkelse, reklamation eller modkrav vedrørende den konkrete leverance.

d) Ved forsinket betaling påregnes rente i henhold til gældende lovgivning.

 

§10 Levering

a) Leveringstiden er afhængig af ordrens størrelse, beskaffenhed og hvad der i øvrigt er aftalt mellem kunden og Valueshop.dk Det leveringstidspunkt som oplyses af Valueshop.dk er omtrentlig og dermed uforpligtende for Valueshop.dk, medmindre der udtrykkeligt er aftalt fast leveringstid for hele ordren eller dele heraf.
Du kan se leveringstiden på hver enkelt produktside, da leveringstiden afhænger af, hvilket lager produktet sendes fra. .
På nogle kontorstole har vi 1-3 dages levering, mens vi på andre har 5-10 hverdage. Produkter, der ikke er på lager, leveres hurtigst muligt.

- Vi afsender enten pakker fra lokalt lager med PostNord eller direkte fra vores fjernlager med UPS.

- Vi afsender ordre både som breve og pakker. Hvis din ordre sendes som pakke med PostNord (Til Pakkeshop), vil du helt automatisk modtage Tracking Nummer og oplysninger på pakken per e-mail fra PostNord.

b) Leveringsomkostninger
Vi har gratis fragt på alle varer.

c) Valueshop.dk bestræber sig på altid at have en opdateret lagerstatus på alle produkter. Den lagerstatus der angives på hjemmesiden er vejledende og indgår ikke som en del af aftalegrundlaget. Dette skyldes, at Valueshop.dk tilbyder flere former for aftaleindgåelse, hvilket kan have indflydelse på lagerbeholdningen.

d) Levering sker udelukkende til adresser i Danmark, dog ikke til adresser på Grønland og Færøerne uden særlig aftale. Forsendelser til Grønland og Færøerne kræver særligt aftale, og Kunden opfordres til at kontakte Valueshop.dk for fragtpriser og estimeret leveringstid. Valueshop.dk leverer ikke til oversøiske og udenlandske modtageradresser.

e) Kan levering som følge af kundens forhold ikke gennemføres, henstår varen for kundens regning og risiko. Valueshop.dk er i denne anledning berettiget til at opkræve lagerleje, omkostninger m.v.

f) I tilfælde af forsinkelse kan kunden alene ophæve aftalen og kun, hvis forsinkelsen overstiger 3 uger. Kunden har i så fald alene ret til at få tilbagebetalt allerede erlagt vederlag, og kunden kan således ikke gøre andre misligholdelsesbeføjelser gældende i anledning af den opståede forsinkelse.

g) I tilfælde af forsinkelse kan kunden alene ophæve aftalen og kun, hvis forsinkelsen overstiger 3 uger. Kunden har i så fald alene ret til at få tilbagebetalt allerede erlagt vederlag, og kunden kan således ikke gøre andre misligholdelsesbeføjelser gældende i anledning af den opståede forsinkelse


§11 Særlige vilkår for produktet "Prøv en Herman Miller Aeron stol"
OBS
: Muligheden gælder kun for erhvervskunder.
Valueshop giver dig nu muligheden for at få tilsendt en demo-stol, som du kan prøve på kontoret, så du er sikker på at gøre det rigtige køb.
Demoen kan bestilles som produtket "Prøv en Herman Miller Aeron stol", og prisen dækker fragtomkostningerne tur retur. Stolen leveres med Lændesstøtte og Hjul til blødt underlag.
Nedenfor finder du generelle procedurer og vilkår for demo-fremsendelsen.

Procedure
1) Vælg hvilken størrelse stol du ønsker tilsendt på produktsiden, læg produktet i kurven og fortsæt til betaling som ved normalt produktkøb.

2) Når vi har modtaget ordren, påtager vi os retten til at lave en kreditvurdering af køber. Vær opmærksom på, at vi kan kontakte dig for at verificere ordren. Efter godkendt vurdering afsendes stolen.

3) Efter modtagelse har du minimum 3 hverdage til at afprøve stolen. Herefter vil stolen blive afhentet af vores fragtmand på leveringsadressen. Hvis du eksempelvis modtager stolen torsdag kl. 10:00, så skal stolen være klar til afhentning tirsdag kl. 10:00. Husk at pakke stolen forsvarligt på forhånd. Valueshop forbeholder sig retten til at udskyde afhentning op til 3 hverdage, hvis fragtfirmaet som trejdepart er forhindret i afhentning.

Manglende returnering
Hvis stolen ikke er klar til returnering på anviste tidspunkt beskrevet i punkt 3 under Procedure, opfattes det af Valueshop som et ordinært køb af stolen til vejledende udsalgspris. Dermed vil en faktura blive tilsendt på mail med samme vilkår som ved ordinære ordrer med fakturabetaling. Se de generelle handelsbetingelser for uddybende information herom.

Nedpakning
Stolen skal pakkes ned på samme vis, som da den blev fremsendt. Alt der er inkluderet i pakken (samtlige dele, papirer og indpakningselementer) skal altså med retur igen. Følgesedlen er dog undtaget.

Skader
Når stolen kommer retur til vores lager efter en prøveperiode, checkes den for skader. Hvis der er blevet forårsaget skader på stolen under afprøvningen, vil der blive gjort regress mod køber for et beløb tislvarende omkostningerne ved udbedring af skaden. Ligeledes vil der blive gjort regress, hvis dele af stolen eller indpakningen mangler..

 

§12 Fortrolighed

Stk. 1. Personoplysningerne opbevares krypteret, Personoplysningerne transmitteres krypteret til og fra virksomheden

Stk. 2. Logstatistik 
Logstatistik bruges på www.valueshop.dk og betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades mm. På www.valueshop.dk anvendes logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter. Desuden knyttes oplysningerne i log-statistikken til de kunder og brugere, der besøger websitet, såfremt brugeren tilkendegiver navn, adresser og andre oplysninger i forbindelse med et køb på websitet, eller oprettelsen af en brugerprofil.

 

Logstatistik bruges desuden til: Personalisering af markedsføringen mod brugeren at skabe øget brugervenlighed.

For at du kan indgå en aftale med os via websitet skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger: Navn, Adresse, Telefonnummer, E-mail-adresse.

Personoplysningerne registreres hos Valueshop.dk og opbevares af QuickPay.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.

Følgende grupper af medarbejdere har adgang til de registrerede oplysninger: Ledelsen, Salg og markedsføring, Administration og Bogholderi.

Registrerede personoplysninger transmitteres krypteret. Det gøres på følgende måde: Kontakt QuickPay for oplysninger om dette. www.quickpay.dk

Oplysningerne videregives ikke til tredjemand.

Der registreres ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Valueshop.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen og du har ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Valueshop.dk via e-mail: support@valueshop.dk.

Denne e-mailadresse bliver beskyttet mod spambots, du skal have Javascript aktiveret for at se den.

 

§13 Ejendomsforbehold

a) Valueshop.dk forbeholder sig ejendomsretten til Varen, så længe der ikke er modtaget fuld betaling for den bestilte vare.

b) Indtil ejendomsretten er overgået til kunden, skal det solgte opbevares og vedligeholdes forsvarligt. Skader på det solgte, udover hvad sædvanligt slid medfører, skal erstattes af kunden. Kunden har desuden pligt til at holde det solgte brand-, tyveri- og vandskadeforsikret til den fulde værdi. Kunden forpligter sig til ikke uden Valueshop.dks skriftlige samtykke at disponere over det solgte på en måde, der kan forringe Valueshop.dks sikkerhed i varen, herunder men ikke begrænset til pantsætning, udlejning eller udlån af varen.



§14 Tvister

Stk. 1. Værneting 
Værneting er det til enhver tid gældende hjemting for Valueshop.dk

Stk. 2. Lovvalg
Dansk lovgivning finder anvendelse på aftaler indgået mellem Valueshop.dk og Kunden.

 

§15 Gyldighed

Disse vilkår træder i kraft den 21. oktober 2015.