Sådan returnerer du din ordre

Hos Valueshop har vi forståelse for, at en stol fra Herman Miller ikke er for alle, hvorfor vi selvfølgelig tager stolen retur, når visse kriterier er opfyldt. Vi har opsat en klar og præcis proces herunder for, hvordan vi sammen hurtigst muligt får behandlet din returordre.


Brug af fortrydelsesret efter køb

a) Du har 14 dages fortrydelsesret efter den dag, hvor du eller en af dig angiven tredjemand (dog ikke transportøren) får varerne i fysisk besiddelse.

b) Ønsker du at udøve din fortrydelsesret, skal du kontakte vores kundeservice på telefon eller e-mail:

- Tlf.: +45 71 99 01 06
- Mail: support@valueshop.dk
Her bedes du oplyse ordrenummer, navn og varenummer på den eller de pågældende vare(r). Vores support-team vil herefter informere dig om returneringsproceduren.

c) Tilbagebetaling
Ved udnyttelse af din fortrydelsesret vil vi refundere købsbeløbet via samme betalingsmetode, som ordren er betalt med.
Købsbeløbet består af alle betalinger modtaget fra dig for denne ordre (herunder leveringomkostninger - dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder).

d) Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne, alt efter hvad der er tidligst.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, betaler køber returfragten. Du skal returnere varerne eller aflevere dem til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor du har informeret os om udøvelsen af aftalens fortrydelsesret. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.

Vi anbefaler, at du gemmer postkvitteringen som bevis for, at du har afleveret pakken til posten/transportøren.
Du hæfter kun for en eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på.

Returnering skal ske til denne adresse:
Value Group ApS
Tøndervej 19
DK-6340 Kruså


Returnering af en vare med fejl eller mangler

1) Vi beder dig kontakte vores kundeservice og oplyse ordrenummer, navn og varenummer.
Tlf.: +45 71 99 01 06
Mail: support@valueshop.dk

2) Over mail sender vi dig en betalt pakkelabel, som du bedes putte på en pakke med den defekte artikel.
Desuden beder vi dig vedlægge en kopi af ordrens faktura.

3) Når varen er kommet retur og er blevet testet, vil vi refundere købsbeløbet inden for 7 dage.
Varer, der sendes retur, bliver testet af Valueshop.dk.

Vær opmærksom på, at hvis der ikke forefindes fejl eller mangler ved varen vil kunden blive opkrævet et testgebyr samt forsendelsesomkostninger, når varen sendes retur til kunden. Testgebyret udgør 100 kr. pr. inkl. moms pr. påbegyndt 15 min.